آذربایجان

ایگید لر یوردی آذربایجان - ایرانین تاجی آذربایجان

آذربایجان

ایگید لر یوردی آذربایجان - ایرانین تاجی آذربایجان

اولین سلام گلنار

درود بر شما . من واقعا از دیدن وبلاگ خوشحال و از آماده نبودنم برای نوشتن مطلب ترکی متاسف شدم . چون بیکباره وارد وبلاگ شدم . هدفتان بسیار عالیست و مطمئنا مورد اقبال عموم دوستداران تمامیت ارضی ایران عزیز واقع خواهد شد . انشاالله بزودی یک مطلب مفید برای وبلاگتان تهیه خواهم کرد . موفق باشید و عبادتتان هم در درگاه خدای متعال واقع شود . گلنار
نظرات 1 + ارسال نظر
فضولباشی پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ب.ظ http://torkfozulbashi.blogfa.com

دوست گرامی با سلام و تشکر از دعوت شما . باور بفرمائید که وقت سر خاراندن ندارم تا چه رسد به اینکه وقتی را برای وبلاگ شما اختصاص دهم . و از طرفی هم نمیخواهم که کپی مطالب وبلاگ فضولباشی ترکی و یا سایر مطالبی را که از خودم نیست در وبلاگ شما قرار دهم . از دوران خوبی که در کلاس آموزش ترکی داشتیم و ده روز ی که بعنوان مهمان به میزبانی از شما و سایر دوستان مفتخرم کردید سپاسگزارم . در راهی که گام گذاشته اید استوار و منطقی پیش بروید . منهم در کنار شما وسایر دوستان هستم . برادرت فضولباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد